No bylo jakis czas temu, ja nic nie wiem :roll:
Na trasie odmówiła posłuszeństwa!!!
Zwiń
X
-
Na trasie odmówiła posłuszeństwa!!!
Witam, wczoraj moja zona jechała z Gdyni do Wejherowa i w redzie (po 15 min. jazdy) samochód się wyłączył tzn. żona mówi, że zapaliły się wszystkie kontrolki i auto zgasło. Początkowo myślałem, że może brak paliwa (zawsze jeżdżę maks. 300 km, ale teraz chciałem spalić trochę więcej. Myślałem, że to brak ropy, ale miałem zrobione dopiero 730 km i to 400 w trasie. Mimo to wlałem 5 oleju, próbowałem zapalić, ale bezskutecznie. Przewód od filtra do pompy był w połowie pusty, jak nigdy. Jednak próby zapalenia nic nie dawały. Nie chcąc rozładować aku. poczekałem na kumpla, który zna się na dieslach. Podczas dłuższego kręcenia w końcu pompa zassała. Pojechaliśmy na shella, weszło 42, czyli paliwa było ok. 7-8 ltr. Kumpel mówi, że układ się zapowietrza. Okazało sie, że zawór pod filtrem przepuszczał. Po dokręceniu i zapaleniu w rurce nie ma praktycznie już powietrza. Czy ktoś ma pomysł na przyczynę tego zgaśnięcia, parę osób podejrzewa zawór stop, auto teraz zapala i jeździ okayPzdr Mariusz
________________
1,9 TDI L&K 2000r
-
-
Jeśli chodzi o zapowietrzenie układu paliwowego to silnik nie zgaśnie nagle. Będzie słabszy, przerywał a przy tym kopcił na biało. W przypadku nagłego zgaśnięcia to może być przyczyna elektryczna lub elektroniczna (alarm, sterownik lub instalacja elektryczna).
Radził bym, aby tym autem nie wypuszczać się w dłuższą trase, bo raczej taka usterka sama się nie naprawiła i może się powtórzyć.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Re: Na trasie odmówiła posłuszeństwa!!!
Zamieszczone przez gisama..... Okazało sie, że zawór pod filtrem przepuszczał....Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Mam nadzieję, że tak było, chociaż żona "zeznała", iż stało się to raptownie. SO jeździ kilka dni i na razie okay. Tak przy okazji szukam 2-gie autko dla żony, pracuje w kilku firmach, więc musi mieć auto bezawaryjne, a skoda niestety taka nie jest. Miałem już A80, kadeta, vectre i corse i żadna z nich nie wymęczyła mnie tak jak moja octavia. Może mi Ktoś coś poleci do 22 tys. klasy compakt lub BPzdr Mariusz
________________
1,9 TDI L&K 2000r
Komentarz
-
-
Nie mam niestety na razie gdzie sprawdzić błędy, jeżeli chodzi o filtr paliwa to wymieniłem raz po zakupie (297 kkm), bo miałem kłopoty z zapalaniem. Ponieważ cały czas były kłopoty z zapalaniem to jeszcze raz wymieniłem (oprócz tysiąca innych rzeczy) filtr paliwa łącznie z tym zaworkiem na górze. Zrobiłem na tym filtrze może 3-4 kkm. Zawór na dole był mokry, niedokręcony.Pzdr Mariusz
________________
1,9 TDI L&K 2000r
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gisama....musi mieć auto bezawaryjne, a skoda niestety taka nie jest. Miałem już A80, kadeta, vectre i corse i żadna z nich nie wymęczyła mnie tak jak moja octavia. Może mi Ktoś coś poleci do 22 tys. klasy compakt lub B
[ Dodano: Sro 21 Mar, 07 10:01 ]
Zamieszczone przez gisamaNie mam niestety na razie gdzie sprawdzić błędy...
[ Dodano: Sro 21 Mar, 07 10:28 ]
Zamieszczone przez gisama...raz po zakupie (297 kkm), bo miałem kłopoty z zapalaniem. .....Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
Komentarz